SINCE 1986

חברת נעלי מורן הינה עסק משפחתי שהחלה את פעילותה כבר בתחילת שנות השבעים במתכונת מצומצמת. בשנת 1986, החלה החברה לפעול תחת המותג"נעלי מורן".

הרציונל שעמד לנגד עינינו בעת פתיחת העסק היה לתת מענה לאלו הסובלים מבעיות גב ורגליים עקב הליכה בנעליים שלא מספקות את המענה הדרוש.

עם השנים, הקמנו קבוצה של מפתחים ומודליסטים מוכשרים וביחד יצרנו נוסחה מנצחת לפיתוח נעלי הנוחות שאנו מציעים היום.

הליך הפיתוח מאוד מורכב ונעשה בסביבה דינאמית המותאמת בכל עת לטכנולוגיות המשתנות תוף הקפדה על הליך ייצור קפדני עם מחלקת איכות בלתי מתפשרת ושימוש בחומרי גלם האיכותיים ביותר שיש להציע.

עם המודעות והצורך הגדלים בקרב אוכלוסיות שונות לנעל בריאות המותאמת לסגנון חיים פעיל, נחשפנו לקהל יעד צעיר יותר ,עם דרישות מורכבות יותר. גם כאן הצלחנו להציע ולספק פתרונות מגוונים ומקצועיים אשר הרחיבו את הנוכחות שלנו בשוק ושבו גם את ליבו וכפות רגליו של הקהל הגברי.

כיום נעלי מורן היא חברה מובילה בתחום הנעליים בכלל ומותג חזק ומרכזי בתחום נעלי הנוחות בפרט.

אנו ממשיכים לפתח ולהתחדש בטכנולוגיות מתקדמות, לגוון בדגמים חדשים ותמיד להקשיב ללקוחותינו המרוצים, הרוכשים אלינו הערכה ונאמנות לאורך שנים.

לכל סדרה בקולקציה שלנו יש אפיונים ייחודיים הנותנים מענה למגוון רחב של צרכים. הליך הפיתוח הוא יחודי לנו, הנעליים עוברות בדיקת איכות קפדנית לכל אורך שלבי היצור, אנו משתמשים בחומרי גלם משובחים במיוחד, המדרסים שלנו אנטומיים למניעת כאבים, הסוליות בולמות זעזועים והרפידות מתאימות לרוב סוגי הנעליים.

התוצר הסופי – נעל נשים המשלבת אלגנטיות, נוחות ואיכות, ללא מתחרים.

הטכנולוגיה

מותג עדכני וחדשני לא מפסיק להשקיע במחקר ופיתוח.

רכשנו מיכון מתקדם, איתרנו חומרי גלם חדשניים והטמענו שימוש בטכנולוגיות מהמובילות בעולם. כדי להבטיח התאמה מושלמת בין הסוליה לגוף הנעל ולתכונות המיוחדות של כל דגם.

חומרי גלם

תחתיות הנעל מיוצרות משילוב חומרים המקנה עמידות ויכולת בלימת זעזועים מרבית יחד עם רכות המשתנה בהתאם לשימוש בנעל. כל מרכיבי הנעל עשויים מחומרים טבעים ונושמים התורמים לאווריריות כף הרגל. אנו מקפידים על יחס מדויק בין עקב אחורי לבין גובה פנים הסוליה ובכך שומרים על יציבות נכונה ומניעת החלקה.

נעלי הגברים שלנו

נעלי הגברים מיוצרות תוך חשיבה ותכנון המשלבים בקפידה עיצוב ונוחות מרבית. השימוש במדרסים האנטומיים והייחודיים ובסוליות בולמות הזעזועים הייחודיות שלנו, חומרי הגלם האיכותיים ורמת הגימור הגבוהה במיוחד, מייצרים נעל ורסטילית שחובקת את הרגל לאורך כל שעות היום, ומותאמת במיוחד, ללא כל פשרות, לאורח חיים בו עבודה ופנאי חוברים יחד .

צרו קשר

נשמח לשמוע ממכם

יש לכם פידבק? או שאלה?
אתם בעלי עסקים שרוצים לשווק את המוצרים שלנו?

אנחנו מזמינים אתכם לפנות אלינו בכל עניין.

    כתובתינו

    אליהו איתן 12,
    ראשון לציון
    מיקוד 75703

    פרטי התקשרות

    טלפון: 03-9418002

    מייל: service@moran-shoes.co.il